1. Conform O.U.G. 34/2014, orice produs achiziționat la distanță se poat returna.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului.

Daca produsul returnat este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si dupa caz cu etichetele intacte) se va rambursa integral suma platita de client. Daca ambalajul este deteriorat clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produsului si i se va opri o taxa administrativa pentru aducerea produsului la starea initiala de pana la maxim 50% din valoarea produsului.

Nu se accepta pentru returnare produsele :

  1. produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc si nu mai pot fi aduse la starea de nou a produsului.
  2. dispozitive medicale si accesoriilor acestora nu sunt sub incidenta acestei ordonante (art 3, alin 3, lit b) si nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii.
  3. sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator nu pot fi returnate

Coletele se trimit la adresa: ADB MEDIA SRL – Str. Mihai Viteazul nr 112, Com. Ișalnița, Dolj,

ADB MEDIA SRL va inapoia contravaloarea comenzii in termen de 14 zile de la data denuntarii contractului de catre client, dar nu inainte de a intra in posesia bunurilor.

Procedura de retragere din contract

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza  ADB MEDIA SRL  cu privire la decizia de retragere din contract printr-o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail, mesaj in pagina de contact sau fax). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

Obligatiile care revin ADB MEDIA SRL

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 14 zile de la denuntarea contractului, dar nu inainte de receptionarea produselor.

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt inmanate  ADB MEDIA SRL  personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

 2. Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe site-ul nostru catre Departamentul Suport Clienti sau prin prezentarea la sediul nostru cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Mentiune 

Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

Orice deteriorarea a ambalajului original ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in:

Ordonata de urgenta nr 34 / 2014

http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf
 

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afisate pe site.